dinsdag 5 maart 2013

Echt even er tussenuit....in Lindfields

Het gaat geheel anders dan gepland. Op m'n werk is de hakbijl gehanteerd en ik ben een van de slachtoffers. Voordat de banenmolen gaat draaien wil ik nu des te meer op vakantie en een beetje troost vinden in het bekende gebied in de bekende staat in de USA.  Geen Palm Key, maar Lindfields!  Het wordt dus een pool villa, want dat is toch wel prettig en het kon voor een kleine meerprijs worden geregeld. Mooi, nu kan de voorpret beginnen ;-)  Dus: JOEPIE!

Paspoort is kort geleden vernieuwd, ESTA opnieuw toegekend, en morgen ga ik een internationaal rijbewijs kopen bij de ANWB.  Er is nogal wat gedoe of dit nodig is of niet, maar ik speel liever op zeker, dus kopen dat vodje. Omdat ik op 16 april al vertrek dient de volledige reissom te worden overgemaakt naar USA Fun Vacations. Morgen wordt een drukke dag, want ik moet tevens wat dingen afhandelen m.b.t. mijn ontslag. Nou ja, ik ben de laatste tijd niets anders gewend...puf.

14 opmerkingen:

  1. Geen fijn bericht, van je baan. Maar wel super dat je dat even een plaatsje gaat geven in Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je aan vakantie toe bent na zo'n rotbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is echt balen van je baan.... Hopelijk kun je in Florida alles op een rijtje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsjee.....met zulke nare berichten ben je wel toe aan een scheutje sunshine state. Ondanks alles zeg ik ook: JOEPIE!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat balen van je baan zeg! Hopelijk vindt je snel wat anders... na je vakantie! Dat is dan wel een fijn vooruitzicht.
    Doe je goed, even ontspannen voordat je die molen in gaat.
    Heerlijk genieten nu van de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Cindy, ja even eruit hoor. Er komt een heleboel op je af na ontslag. Er moet van alles geregeld en ondertekend worden. Maar het ondertekenen van het reiscontract was het leukste!

      Verwijderen
    2. Dat kan ik me voorstellen, een hoop rompslomp, maar daarna (hopelijk is dan alles klaar...) lekker genieten!

      Verwijderen
  6. Goed besluit Eric om er even tussenuit te gaan en waar beter naar toe dan ons geliefde Florida. Ik wens je wel veel sterkte met alle rompslomp op je werk, wat een rot tijd is het toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me goed voorstellen, dat je er effe tussenuit wil piepen, jeetje wat een rottige tijd voor je. Gelukkig heb je nu ook nog iets moois om naar uit te kijken, dat moet helemaal gaan lukken in Florida...goed van je dat je het toch doet!!
    Sterkte de komende weken, maar ook lekker aftellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal bedankt voor jullie steun! Het bedrijf waar ik werkte heeft goede regelingen na ontslag, dus het komt goed. Ik ben optimistisch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen, maar wel mooi dat je door een reisje naar het altijd mooie Florida even goed geval kan gaan creƫren ! Klinkt weer als een mooie trip !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen Erik, wel goed dat je de focus nu even op een verdiende vakantie kunt zetten. Lindfields lekker centraal, pool erbij kortom genieten dus..

    Wij zullen je zekers volgen !!

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen