maandag 15 april 2013

Met afwisselend zon en bewolking zit ik m'n laatste dag voor de reis hier in Utrecht uit. Vandaag kon ik elektronisch inchecken op de Delta website en dat ging heel gemakkelijk. De boarding pass werd uiteindelijk gepresenteerd en kon worden afgedrukt, wat nog NET lukte met de laatste korrels toner in mijn printercartridge... Voor de zekerheid drukte ik wel in de lichtste tinten af. Hoe is het mogelijk, net nu...


Er restte zelfs nog wat inkt om een paar screenshots af te drukken van de route naar Big Cat Rescue, Tampa Bay Golf Range, en Shooters World. Je merkt al dat ik dit keer geen navigatie meeneem. Ik kijk wel hoe ik me red, en bovendien heeft de huurauto misschien standaard navigatie aan boord. No problem.

Ik maak nog even een wandeling, en daarna start ik de vakantiesfeer met een lekkere pizza, salade en een biertje.  Een rijpe pizza met een knapperige korst: Casa Eric! Morgenochtend zeer vroeg op (4 uur), dus vanavond op tijd in the sack.

Tot binnenkort, vanuit Florida!

2 opmerkingen:

  1. Wij wensen je morgen een hele goede reis en geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin van je welverdiende vakantie in het o zo zonnige Florida gewenst!!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen