woensdag 10 april 2013

Nog maar een paar daagjes, en dan.....

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan gaat het weer gebeuren. Eerst moet ik morgen het tweede en laatste deel van de outplacement workshop bijwonen, maar daarna zal alles in het teken van zonnig Florida staan. In ons land zal het dan volgens de weersvoorspellingen ook een heel stuk aangenamer zijn. Beter kan je bijna niet op vakantie gaan!

 
Ik probeer me al een beetje in te stellen op de lange reis, want je bent al met al zo'n 24 uur in touw. Ik hoop dat het vereiste bezoek aan het Homes Welcome Center (om alle formaliteiten af te handelen en de sleutel van het huis in ontvangst te nemen) niet te lang zal duren. Een jetlaghoofd en een droge keel kunnen een mens wat minder geduldig maken.



Daarna zo snel mogelijk naar de al jaren vertrouwde waterplaats Burger King naast Bonanza Golf voor de eerste slok en hap. Wel rustig proberen te eten nu (zie blog 2012).























Ik heb nog geen idee wat het adres van het huis zal zijn want dat hoor ik in het Welcome Center. Ik heb de wijk Lindfields uitgekozen bij m'n boeking dus ik neem aan dat die het ook zal worden. Hier is een indruk van deze wijk:



1 opmerking:

  1. Heerlijk, het schiet al op voor je! Nog even de laatste loodjes, en dan... ontspannen! Alvast heel fijne vakantie en goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen